مزایای اقامت اسپانیا بدون سرمایه گذاری

1- تحصیل رایگان فرزندان در مدارس اسپانیا
2- آموزش رایگان زبان اسپانیایی به تمام اعضا خانواده
3- بیمه و درمان رایگان برای تمام اعضا خانواده
4- با کارت اقامت اسپانیا ،دیگر به ویزا برای سفر به اروپا نیازی ندارید و آزادانه به هر تعداد وهر زمان می توانید به تمام اروپا سفر کنید.
5- نیازی به سرمایه گذاری وانتقال پول به اسپانیا وجود ندارد.
6- هر زمان که علاقه داشته باشید می توانید در اروپا (اسپانیا) زندگی کنید.

خدمات کشور اسپانیا به دارندگان کارت اقامت این کشور ،بسیار گسترده است وپس از گذشت چند سال می توانید برای دریافت پاسپورت اسپانیا اقدام نمائیدکه لازمه رعایت قوانین وشرایط مربوطه می باشد.

دریافت کارت اقامت اسپانیا بسیار با ارزش و به همان اندازه مشکل است اما موسسه ایران اسپانیا با تکیه بر تجربه چندین ساله وکلای اسپانیایی و ایرانی مستقر در دفاتر رسمی اسپانیا وایران اعتبار زیادی فراهم نموده وخانواده های ایرانی بسیاری رابه اقامت کشور اسپانیا رسانیده است.

جدیدترین املاک

آپارتمان 71 متری در کاستیون

ملک 400 متری با طراحی منحصر بفرد

آپارتمان 126 متری ایده آل در مادرید

آپارتمان 80 متری بازسازی شده
اقامت تمکن مالی (بدون سرمایه گذاری)

اقامت تمکن مالی (بدون سرمایه گذاری)

گروه مشاورین ایران اسپانیا با تیمی از متخصصین و وکلای اسپانیایی تلاش میکند با ارائه اطلاعات صحیح و لازم شما را در این راه همراهی نماید.

این نوع اقامت به خانواده هایی تعلق می گیرد که از لحاظ توانایی مالی در حد مورد قبولی باشند ودارای سرمایه وشغل معتبری در کشورشان باشند.

در اقامت اسپانیا از این روش نیاز به انتقال پول یا سرمایه به کشور اسپانیا نمی باشد. تنها لازم است هزینه های زندگی در اسپانیا را که در ادامه به آن می پردازیم به اسپانیا منتقل کنند.

چرا اقامت اسپانیا طرفداران زیادی دارد؟

همان طور که می دانید اقامت اسپانیا (از طریق تمکن مالی) نیاز به هیچ گونه سرمایه گذاری وانتقال پول به اسپانیا ندارد و برای دریافت اقامت کشور اسپانیا برای تمام اعضا خانواده ،تنها لازم است نشان دهید وضعیت مالی وشغلی مناسبی در ایران دارید.

جذاب بودن اقامت اسپانیا دلایل دیگری هم دارد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم :

زمان دریافت این اقامت بسیار کوتاه است ،به این معنی که اگر مدارک شغلی ومالی مورد قبولی داشته باشید فقط ۳ ماه طول می کشد تا کارت اقامت اسپانیا را برای تمام اعضا خانواده تان بدست آورید.

آپارتمان 124 متری با ویو زیبا

خانه ییلاقی 573 متری در بارسونا

آپارتمان 299 متری با طراحی مدرن

ملک 167 متری در Oropesa

شرایط دریافت اقامت تمکن مالی چیست؟

الف)درآمد ماهیانه کافی (در ایران):

طبق قوانین کشور اسپانیا IPREM یا شاخص عمومی متوسط درآمد (در سال ۲۰۱۹)به مبلغ ۵۳۸ یورو می باشد.در اقامت تمکن مالی حداقل درآمد کافی برای زندگی در اسپانیا وسرپرست خانواده 400 درصد IPREM می باشد که معادل 2152 یورو می باشد .این مبلغ برای اعضای خانواده به همین مقدار می‌باشد. (برای هر فرد ۵۳۸ یورو اضافه می شود)به عنوان مثال برای یک خانواده 3 نفری می بایست نشان دهند که در ایران بیشتر از ۳۲۲۸ یورو درآمد دارند.

ب)داشتن سپرده در حساب بانکی

داشتن حساب سپرده بانکی در ایران یک امتیاز بزرگ محسوب می شود وهیچ حداقل یا حداکثری در این قانون وجود ندارداما باتوجه به تجربه وشرایط موجود برای متقاضیان ایرانی پیشنهاد می شود یک سپرده با اعتبار 3 تا 6 ماه در حساب بانکی موجود باشد.

ج)آمادگی کامل جهت زندگی در اسپانیا

انتظار می رود کسانی که خواهان زندگی در کشوری می شود،برای جلوگیری از مشکلات ثانویه اطلاعات کاملی از کشور مقصد داشته باشد اطلاعات ضروری برای انجام امور روزمره ،اجاره ملک ،کار و درآمد و…البته جای نگرانی نیست واطلاعات وپشتیبانی های لازم توسط گروه ایران اسپانیا به متقاضیان داده خواهد شد.
اگر متقاضی تاکنون به اسپانیا سفر نکرده گروه ایران اسپانیا با ارايه دعوتنامه از دفتر بارسلونا شرایط اخذ ویزای توریستی جهت کسب آمادگی خانواده را فراهم مینماید.

د)عدم داشتن سوءپیشینه :سابقه کیفری درایران یا هر کشوری که متقاضی اقامت داشته است.
ه)سوابق شغلی و رزومه کاری مناسب:

نکته مهم این است که شغل ودرآمد باید متناسب باشند و باتوجه به قوانین سختگیرانه اسپانیا برای مبارزه با پولشویی،شفافیت منبع درآمد بسیار اهمیت دارد.

پروسه اخذ اقامت به چه صورت می باشد؟

در ابتدالازم است

الف) مدارک شغلی

ب) مدارک مالی (شامل تمکن مالی بانکی ،سپرده ،منابع مالی دیگر)

ج) مدارک شناسایی(پاسپورت اعضا خانواده )

د) تکمیل فرم اطلاعات لازم را با اسکن یا تصویر واضح در اختیار داشته باشید وبرای بررسی شرایط لازم اقدام نمائید.

زمان لازم برای دریافت اقامت چقدرمی باشد؟

اقامت اسپانیا از طریق تمکن مالی یکی از سریعترین راههای اقامت در اروپا می‌باشد. ما در گروه مشاورین ایران اسپانیا درابتدا لازم میدانیم طی یک نامه از طرف وکلای ما در دفتر بارسلونا به سفارت اسپانیا در تهران ارسال گردد و وقت سفارت انگشت نگاری برای دریافت ویزای اسپانیا مشخص گردد.

مطالب مرتبط

خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا

بلاگ
خرید ملک در اسپانیا و مزایای اخذ اقامت طلایی اسپانیا 1- داشتن حق سکونت در کشور اسپانیا 2- امکان افتتاح حساب بانک های اروپایی 3- امکان تحصیل رایگان فرزندان در…
بیش تر بخوانید
فهرست
× چت آنلاین در واتس اپ