مزایای اقامت طلایی اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا و مزایای اخذ اقامت طلایی اسپانیا

1- داشتن حق سکونت در کشور اسپانیا
2- امکان افتتاح حساب بانک های اروپایی
3- امکان تحصیل رایگان فرزندان در کشور اسپانیا، بلافاصله پس از اقامت در اسپانیا
4- رفت و آمد آزادانه به تمام کشوهای اروپایی بدون ویزا
5- آموزش رایگان زبان اسپانیایی (توسط دولت اسپانیا)
6- عدم محدودیت سنی
7- عدم پرداخت مالیات یا سرمایه گذاری
8- بدون نیاز به مدرک زبان
9-امکان دریافت پاسپورت اسپانیا پس از ۵ سال
10-گرفتن اقامت در کمتر از ۹۰ روز

آیا می دانید خرید ملک در اسپانیا به طور متوسط از متری ۷۰۰ یورو تا ۳۵۰۰ یورو می باشد ؟ که به نسبت ارزش ملک در ایران از نظر موقعیت جغرافیایی و مزایایی که کشور اسپانیا به دارندگان ملک یا خانه در اسپانیا، اقامت از طریق سرمایه گذاری (Golden visa) اعطا می کند بسیار با ارزش تر از سرمایه گذاری در ایران است.

با خرید ملک در اسپانیا اجازه تحصیل رایگان ، بیمه رایگان و درمان رایگان و آموزش زبان اسپانیایی رایگان و اجازه کار و استخدام شدن در اسپانیا به تمام افراد خانواده از ابتدای دریافت اقامت تعلق می گیرد که باعث کاهش هزینه های جانبی زندگی در خانواده ها می شود.
علاوه بر این امکان دریافت پاسپورت اسپانیا برای تمام اعضای خانواده پس از ۵ سال فراهم می گردد.

خرید ملک در کشور اسپانیا و شهر دلخواه متقاضیان انجام می گیرد و هیچ محدودیتی حداقلی ای در مبلغ سرمایه گذاری در خرید ملک وجود ندارد
البته بهتر است حداقل سرمایه گذاری در املاک اسپانیا ۱۰۰ هزار یورو باشد.

بیشترین شهرهایی که ایرانیان علاقه به خرید ملک در آنها دارند شامل شهرهای بارسلونا ، مادرید ، مایورکا ، مادرید و والنسیا و جزایر اسپانیا می باشد که قیمت پایه خرید ملک در آنها متفاوت است.

با خرید ملک با ارزش کمتر از ۵۰۰ هزار یورو (از ۱۰۰/۰۰۰ یورو تا ۴۹۹/۰۰۰ یورو) به افراد خانواده ویزاهای بلند ۱ تا ۵ ساله اسپانیا و سفر به تمام اروپا داده می شود و در صورتی که ارزش ملک های خریداری شد (یک یا چند ملک) به ۵۰۰/۰۰۰ یورو در طی مدت تقریبا دوسال برسد ، به تمام اعضای خانواده و حتی فرزندان بالاتر از ۱۸ سال خانواده اقامت دائم اسپانیا (Golden visa) تعلق می گیرد.

در صورتی که علاقه به خرید ملک در اسپانیا دارید می توانید از طریق تماس با کارشناسان iran espania (با شماره 0034623384020 در واتس اپ و یا 09128710583 02126291921 تماس تلفنی) اطلاعات خود را کامل نمائید و یا برای اقدام برای خرید ملک در اسپانیا مشاوره رایگان دریافت نمائید.

خانه های 100 تا 300 هزار یورویی

برای خرید ملک در اسپانیا با سرمایه حداقل 100 هزار یورویی، بهترین شهرها برای خرید خانه ، شهر های مالاگا، ماربییا و همچنین مناطق اطراف شهر بارسلونا مناسب هستند. با توجه به میزان سرمایه شما امکان خرید ملک از ۱۰۰هزار یورو به بالا وجود دارد. البته کمتر از این مبلغ هم میتوان املاکی را یافت اما با توجه فاصله از مرکز شهر و بزرگی و کوچکی منطقه و امکانات موجود در شهر مورد نظر، مشاورین ایران اسپانیا پیشنهاد میکنند که خرید ملک بالای ۱۰۰ هزار یورو در این کشور باشد.

همانطور که می‌دانید قیمت املاک با توجه به شاخصهای گوناگون از قبیل زمان ساخت، امکانات و دسترسی های منطقه، دوری و نزدیکی از مرکز شهر، متراژ و … ارزش گذاری میشوند.

در شهرهای بزرگ مانند مادرید و بارسلونا میتوان با سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار یورو به بالا صاحب آپارتمان شد و در شهرهای ساحلی اطراف بارسلونا با ۲۵۰هزار یورو بالا میتوان ویلا در مجتمع‌های ویلایی خرید کرد.

گروه وکلای ایران در اسپانیا ، مستقر در شهر بارسلونا اسپانیا خانه های دارای کیفیت از نظر موقعیت مکانی با توجه به بودجه مالی متقاضیان را انتخاب و پیشنهاد می دهد.

خانه های 300 تا 500 هزار یورویی

با بودجه حداقل 300.000 یورو ، بستگی به منطقه و شهر انتخابی متقاضیان خرید ملک در اسپانیا ، می توان یک خانه با کیفیت برای زندگی و سرمایه گذاری انتخاب نمود.

اگر قصد خرید یک آپارتمان در منطقه خوب در شهرهای بارسلونا یا مادرید دارید با ۳۰۰هزار یورو امکان خرید ملک ۹۰ تا ۱۵۰ متری وجود دارد.

در استانهای دیگر و شهرهای کوچکتر با ۱۵۰هزار یورو امکان خرید آپارتمان ۷۵ متری نیز وجود دارد.

در شهرهایی ساحلی اسپانیا مانند مالاگا، ماربیا و تنریف و … میتوان با این مبلغ اقدام به خرید ملک نمود. متراژ این املاک از ۸۰ متر تا ۲۰۰ متر با توجه به موقعیت مکانی و دسترسی ها متفاوت می‌باشد.

نکته مهم

در صورتی که ملک هایی با ارزش بیش از 100 هزار یورو در اسپانیا خریداری نمائید،ویزاهای بلند مدت 1ساله تا ۵ ساله مولتی ساله برای تمامی اعضاء خانواده تان توسط سفارت اسپانیا (با درخواست وکیل) داده خواهد شد و این مسئله اهمیت و ارزش فراوانی دارد.

با استفاده از این ویزا ،می توانید به تمام کشور های اروپایی در طول سال سفر کنید و یا به مدت محدود اقامت داشته باشید. با توجه به مشکلات ویزا گرفتن از کشور های اروپایی برای ایرانیان ،این ویزای بلند مدت از کشور اسپانیا ،ارزش بسیار زیادی خواهد داشت.

خانه های 500 هزار یورویی

در صورتی که هر خانواده ای که مقیم اروپا نمی باشد، مجموع سرمایه گذاری خود را ( در مدت مشخصی) در کشور اسپانیا به 500 هزرار یورو برساند. ( می توان 1 یا چند ملک خرید نمود که مجموع ارزش آنها به 500 هزار یورو برسد) می توان برای دریافت اقامت دائم اسپانیا برای تمام اعضاء خانواده اقدام نماید. این مزیت بسیار بزرگی است که افرادی که در اسپانیا سرمایه گذاری می نمایند، از آن برخوردار می شوند. با اقامت دائم اسپانیا ، از مزایای رایگان ای که کشور اسپانیا به شهروندان خود می دهد برخوردار خواهید شد.

تحصیل رایگان در اسپانیا : تمامی افراد خانواده هایی که اقامت اسپانیا را از طریق خرید ملک دریافت نمایند. تحصیل از ۳ سالگی تا ۱۶ سالگی بصورت رایگان می‌باشد . امکان تحصیل در دانشگاههای دولتی نیز وجود دارد.

آموزش رایگان زبان اسپانیایی : تمامی افراد خانواده هایی که اقامت اسپانیا را از طریق خرید ملک در اسپانیا دریافت می نمایند، از ابتدا زبان اسپانیایی را در کلاسهایی که شهرداری برگزار میکند کاملا رایگان آموزش خواهند دید.

بیمه و درمان رایگان: تمامی افراد خانواده هایی که اقامت دائم اسپانیا را دریافت می نمایند، مانند مردم اسپانیا از حقوق درمانی و بیمه ای رایگان دولت اسپانیا برخوردار خواهند شد.

آیا خرید ملک با هر مبلغی امکان پذیر می‌باشد؟

بله، همانند سایر کشورها در اسپانیا نیز قیمت ملک در هر شهر متفاوت می‌باشد. شهرهای اصلی قیمت بالاتر و شهرهای کوچکتر طبیعتا قیمت پایین‌تر دارند و همچنین درهر شهر با توجه به فاصله از مرکز شهر و کلاس منطقه ای قیمتها دسته بندی میشود.
بعنوان مثال در شهر بارسلونا با ۲۵۰هزار یورو امکان خرید یک آپارتمان ۷۰ وجود دارد و در شهرهای کوچکتر نزدیک بارسلونا با ۱۰۰ هزار یورو این امکان وجود دارد.

خرید ملک در اسپانیا

آیا میدانستید که با خرید ملک در اسپانیا علاوه بر تسهیل در رفت و آمد میتوانید مالکیت ۱۰۰ درصد داشته باشید و از همه مهمتر از سرمایه گذاری خود در ملک کسب درآمد کنید؟

گروه مشاورین ایران اسپانیا متشکل از متخصصین و وکلای اسپانیایی مستقر در تهران و بارسلونا شما را در کسب اطلاعات به روز و همچنین منطقه ای جهت سرمایه گذاری و زندگی در اسپانیا همراهی میکند.

مطالبی که در این مقاله آماده شده است توسط گروه ایران اسپانیا در فوریه 2020 گردآوری شده است.

طبق قانون 14/2013, به تاریخ 27 سپتامبر, برای حمایت از افراد کارفرما و بین المللی کردن فعالیت های آن ها, افرادی که در املاک سرمایه گذاری کنند می توانند اقامت اسپانیا را به دست آورند.

مالکیت ملک در اسپانیا چگونه است؟

در کشور اسپانیا هر فردی با هر ملیتی میتواند در املاک سرمایه گذاری کند و مالکیت ۱۰۰ درصد داشته باشد. خرید ملک در ثبت اسناد انجام میگیرد و مطلب خیلی مهمی که وجود دارد در اسپانیا می‌بایست از سازمان‌های مختلف استعلام صورت گیرد تا مشخص شود ملک در طرحهای تفضیلی و توسعه شهرداری نبوده و همچنین ملک دارای بدهی نمی‌باشد. گروه مشاوره ایران اسپانیا تمامی فرآیند خرید مطمئن را انجام خواهد داد تا متقاضی بدون هرگونه مشکلی اقدام به سرمایه‌گذاری کند.

چه نوع ملکی جهت خرید وجود دارد؟

ما در گروه مشاورین ایران اسپانیا انواع ملک از قبیل آپارتمانی، ویلایی، تجاری را میتوانیم به شما پیشنهاد کنیم تنها کافیست با دفتر مشاوره ایران اسپانیا ارتباط بگیرید تا مدارک لازم برای و شرایط موجود برای خرید ملک را در اختیارتان قرار دهند.

با خرید ملک در اسپانیا از چه امکاناتی میتوان استفاده کرد؟

اگر دارای مستقلاتی در کشور اسپانیا باشید میتوانید برای بازدید، نگهداری و استفاده از این مستقلات در خواست ویزای مولتی یک تا پنج ساله دریافت کنید و اگر خرید ملک به ارزش پانصد هزار یورو انجام شود میتوانید درخواست اقامت طلایی اسپانیا دهید و برای خود و خانواده از مزایای این اقامت استفاده کنید.

قیمت ملک و زمین در اسپانیا چقدر است؟

آیا میدانستید که در اسپانیا ملک مسکونی از متری ۷۰۰ یورو میتوان یافت. البته در شهرهای بزرگ مانند مادرید و بارسلونا از ۲۰۰۰ یورو به بالا و در مناطق خوب از ۲۵۰۰ یورو میتوان آپارتمان و همچنین ویلا جهت خرید یافت کرد.

آیا امکان اخذ اقامت اسپانیا وجود دارد؟

با خرید ۵۰۰ هزار یورو ملک چه مسکونی و چه تجاری میتوانید از مزایای اقامت طلایی اسپانیا استفاده کنید. کافیست با حفظ ملک به مدت ۵ سال واجد شرایط برای دریافت پاسپورت اسپانیا کسب کنید.

شرایط اخذ اقامت طلایی با خرید ملک چیست؟

اگر مجموع سرمایه گذاری شما در بخش مسکن و ملک به ۵۰۰ هزار یورو برسد میتوان برای اقامت طلایی اسپانیا اقدام کرد. به عبارت دیگر امکان این وجود دارد که متقاضی با خرید چند ملک که مجموعا به پانصدهزار یورو برسد برای اقامت اقدام کند.

آیا امکان کسب درآمد از ملک مورد سرمایه گذاری وجود دارد؟

املاک خریداری شده توسط متقاضی، چه تجاری باشد و چه مشکونی بلافاصله پس از خرید ملک میتوانید آن را اجاره دهید و از سرمایه گذاری این طریق انجام دهید. برای دریافت مشاوره در خصوص مبلغ اجاره دریافتی در شهرهای مختلف اسپانیا میتوانید با شماره های 0034623384020 و 09128710583 مشاوره رایگان دریافت نمایید.

مدارک لازم جهت بررسی شرایط خرید ملک و اخذ اقامت چیست؟

در تلاش هستیم با مجموعه خدمات یکپارچه در ایران و اسپانیا شرایط مناسب را برای علاقمندان به کسب اقامت طلایی فراهم آوریم.
متقاضیان اخذ اقامت طلایی میتوانند این مدارک را برای بررسی رایگان توسط وکلای اسپانیایی به دفتر مشاورین ایران اسپانیا تحویل نمایند.
1- عکس پاسپورتی
2- مدارک شغلیF
3- گواهی و گردش حساب
4- اسکن پاسپورت تمام اعضای خانواده
5- کپی سندهای ملکی
6- پر کردن فرم اطلاعات لازم
7- اصل یا کپی برابر اصل شناسنامه

در صورت هرگونه سوال میتوانید با دفتر ما در تهران ارتباط بگیرید و پس از ارزیابی شرایط با گروه مشاورین در ایران و اسپانیا در تماس باشید.

جالبترین نکته درباره این نوع از اقامت موقت این است که شما بدون محدودیت می توانید به همه کشورهای حوزه شنگن سفر کنید همچنین اگر در اسپانیا شرکتی ثبت کنید زمانی که اقامت موقت دریافت کردید، می توانید به فعالت اقتصادی پرداخته و کار کنید.

از دیگر مزایای خرید ملک در اسپانیا

1- اجازه اقامت و کار در اسپانیا بدون محدودیت زمانی را به دست می آورید.

۲- توانایی درخواست برای تبعیت دائم اسپانیا را به دست می آورید.

۳- امکان استفاده از خدمات درمانی و تحصیلی اسپانیا به صورت رایگان به شما و خانواده تان تعلق می گیرد.

۴- امکان بازیابی سرمایه گذاری شما وجود دارد.

5- احتمال سرمایه گذاری موفق بسیار بالاست.

6- کشوری با شرایط سیاسی پایدار, دموکراتیک و آرام است.

7- آب و هوای گرم

8- کیفیت بالای زندگی

9- توانایی ثبت درخواست برای اقامت دائم اسپانیا را به دست می آورید.

10- بدون ویزا می توانید به اتحادیه اروپا سفر کنید.

11- دسترسی به موسسه های درمانی و تحصیلی اسپانیا را به دست می آورید.

12- هزینه زندگی نسبت به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا پایین است.

کدام مناطق برای زندگی در اسپانیا پیشنهاد میشود؟

با توجه به شرایط فرد یا خانواده و هدف از خرید ملک در اسپانیا میتوان محل سرمایه گذاری در این کشور را مشخص کرد. اگر قصد استراحت و تفریح دارید و بدنبال سرمایه‌گذاری در این کشور خوش آب و هوا را دارید شهرهای ساحلی و یا جزیره‌ها میتوانند گزینه خوبی باشند. شهرهای بارسلونا، مالاگا، والنسیا، جزایر قناری، مایورکا و ایبیزا بهترین گزینه ها می‌باشند.

اگر قصد تجارت و تحصیل برای خود و خانواده را دارید پیشنهاد ما شهرهای بزرگ و بین‌المللی نظیر مادرید و بارسلونا میتوانند بهترین گزینه برای خرید ملک باشند.

دفتر مشاورین ایران اسپانیا در شهرهای تهران و بارسلونا در تمامی مسیر در کنار شماست تا بهترین گزینه ها جهت سرمایه گذاری را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

فهرست
× چت آنلاین در واتس اپ